Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

6 Mart 2013 Çarşamba

Kazandere-Servetiye Kasrı: 05.03.2013

Olgun Şenel tur yapalım deyince 12 saat içinde rota belirleyip yola çıktık. Yuvacık' ın yükseklerinde tamamlamam gereken önemli çizgi var. Bu onlardan birisi olacaktı. Bu turda Yuvacık zirvelerinde iniiiipp inip çıktık. Yeni bir Berk & Olgun düeti oldu. Fakat Füme Gri ile yaptığım turların standardından çok daha düşük olduğunu söyleyebilirim, çünkü bu sefer sapa yerlere girmedik. Çamurlara bulanmadık, ya da gece karanlığında tarla ve orman yollarında dolaşmadık. Ama çok üşüdük. Yuvacık' ın ve Bahçecik' in dağlarında zorlu çizgileri bağladık. İnişler zor ve tehlikeliydi. Rampalar bu soğuk havada içimizi ısıttı. Grupel türünden de olsa kar bile gördük. Grupele teker değdirdim.

72.79 klm > 05.09.43 saat (molalar hariç tur süresi) > 14.10 km/h ortalama,
En yüksek hızlar: 51.20 km/h (Berk), 62 km/h (Olgun)

Rota ve yükselti grafiği.

Uğur Mumcu Parkı' nda buluştuk.

Başiskele sahilinden İzmit' e dönüşlerimizde büyük sıkıntılar yaşadığımız kesime el atılmaya başlanmış. Umarım burası bisikletli yürüyüş yoluna çevrilir.

Yuvacık' ta çay molası. Kahveci kardeşimiz beni tanıdı.

Barajın orada.

Büyük tırmanış başlıyor.

Baraj yeterince dolu değil.

Kazandere yolu ve manzaralar.

Doğa, hakiki bahara hazırlanıyor.

Yükselmeye devam.

Bu bölge çok güzel ya. Baharda etraf yeşillenince doyumsuz olacak.

Fi tarihine ait bir traktör. Alman Malı.

Bu bölgede graupel türü kar yağışı görülmüş.

Mevsimin son karı ile hatıra.

Kazandere köyünden manzaralar.

Hızlı bir inişle baraj gölü seviyesine indikten sonra öteki taraftan tırmanmaya başladık.

Bu turda anlatacak tek şey manzaraların güzellikleri oldu. Manzaraları da fotoğraflar anlatıyor.

Burası, Servetiye Kasrı civarı.

İsimsiz geçitten geçip Bahçecik yönüne ulaştık.

Deniz seviyesine sağ salim inip, günü bitirdik.

Altgeçit.

Bu güzel turun son fotoğrafı. Teşekkürler Olgun.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.