Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Cremona-Bergamo-Milano>Cremona: 20.07.2013

20.07.2013 tarihinde Cremona' dan Bergamo uzerinden Milano' ya gidip, trenle dondum. Bu turun kisa anlatimi ve fotograflari asagidaki gibidir.

Yaklaşık 2 haftadır doğru dürüst bir günübirlik tur yapmayınca ve istemeye istemeye grup calismalarina katilinca sinirlerim hassaslaşmıştı. Alınganlaştım ve potansiyel olarak kırıcı bir hale geldim. Bisiklet turlarımın bana çok iyi geldiğini, tatlı yorgunluğun keyfimi yerine getirdiğini defalarca kez yaşadım. O gün gazımı boşaltmak için iki ayrı tur alternatifi arasından Cremona-Bergamo-Milano turunu tercih ettim. Turun kendisine rağmen bir türlü günümde olmadığımdan şansımı zorlamamak için Milano' dan trenle döndüm. 142 kilometrelik bir etkinlikti. Tur, neredeyse tamamen ovalık monoton düz ve trafikli yollardan geçtiği için Bergamo şehir merkezi dışında pek zevkli değildi. 140 kilometre bana az geldi. Daha fazlasını yapmalıydım, ama durumlar uygun değildi işte. Bir bisiklet turu yapmak, beni ciddi olarak rahatlatir, ama o gunlerde o kadar gariptim ki bu tur bile beni tam anlamiyla duzeltmeye yetmediydi. 

142.51 klm mesafe. 
20.21 km/h ortalama, 46.49 km/h en yuksek hiz.

-----

Ho fatto un giro dal 20.07.2013 per alleviare lo stress. Tra Cremona, Bergamo e Milano. E sono ritornato con il treno. Ma 142 km, é stata molto breve.

---

Sabah Cremona' dan yola cikmak uzereyim.


Direkt olarak Bergamo' ya gidiyorum. Gunes doguyor. SS498 karayolundayim.






Genivolta girisindeki kanal boyundaki bisiklet yolu.



Soncino yakinlari.


Hayatimda bir sehre daha ilk kez bisikletle geliyorum. Bergamo vilayet siniri.




Bergamo sehir merkezi girisi.


Bergamo sehir merkezi.




Gectigim ilk Alp tuneli, Bergamo sehir merkezinde oluyor. Gidis ve donus olmak uzere iki kez geciyorum. Burasi bati girisi.



Burasi da dogu girisi.



Bergamo tarihi merkezine cikarken, Alplerle ilk temas. Babamin adini paylasan bu daglar, babami hatirlatiyor. :)






Bergamo tarihi merkezi. Azicik yukarida.










Mor bisikletleri ozellikle kadinlar nedense pek seviyorlar. Ben de mor bir bisiklet gorunce mor bisiklet hayranlari icin cekiverdim. :)






Bergamo' dan ciktim, direkt olarak Milano' ya gidiyorum. SS525 ve devamindaki SS11 karayollarini kullaniyorum.


Vaprio d'Adda' da Adda Nehri gecisi.






Vaprio d'Adda' da calisma sebebiyle yaya ve bisikletcilere kapatilmis bir yolu gosteren bir tabela.



Milano yolunda bir bisiklet yolu koprusu.


 Milano girisinde bisiklet v.s. girisine kapali bir yol.



Milano icinde bir cadde uzerinde bu sekilde bisiklet park yerleri var. Eski bisiklet jantlariniz bu tasarimdan ornak alinarak guvenli yerler icin basit bisiklet park yerlerine cevrilebilir.


Milano Centrale Tren Gari' na ulstim, 2 saat sonraki tren icin biletlerimi aldim ve ust kattaki masalara gecip karnimi doyurdum.


Milano Centrale Tren Gari' nin ici muhtesemmmmmm....





Garin bir modeli.


Binecegim tren direkt olarak Mantova' ya gidiyor.



Bisikletimin trende durdugu noktalar. Bu bisikletimin trene ilk binisi.



Cremona' ya vardim.



Selamlar.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.