Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

30 Aralık 2008 Salı

Umuttepe Turu - 30.12.2008

Bugün bir işim nedeniyle Umuttepe Kampüsüne çıktım. Normalde benim bölüm Hereke' de olduğundan bisiklet turları haricinde Umuttepe' ye çok nadiren çıkarım. Bu sabah İzmit bembeyazdı. Umuttepe' de bisiklet bağlayacak sağlıklı bir yer bulamam diye hiç sevmediğim midibüslerle gitmek zorunda kaldım. Beklediğim durakta iki tane Umuttepe aracını durağın yanlış yerinde beklemem nedeniyle kaçırdım. Canımız sağ olsun..

Yukarı çıktığımda ortam müthişti. 20 cm kadar kar vardı. İşimi hallederken bisikleti de düşündüm. Ula dedim keşki bisikletle çıksaydım filan durumları. Sonra İzmit' e inip, bisikletle tekrar çıkmaya karar verdim. Şehir merkezindeki iki ufak işimi de hememcecik halledip bisikletimi hazırladım. Çarşıdan puf böreği ve vişne suyu alıp Umuttepe' ye dirse ettim.

Anıtpark Kampüsü' nün yanından İzmit sırtlarının görünümü. Yapılan kömür yardımları havayı bulanıklaştırıyordu.




Otoyoldaki viyadüklerden biri ve çevresi.



Üstteki fotoğrafın tam karşısındaki yamaçtan İzmit manzaraları.



Umuttepe yolundan başka manzaralar.



Kampüsün içinde kara gömülmüş bir araç.


Kampüsten görünen bir manzara.


Kara gömülen Ben ve Scotty.




Bulanık bir pozum.


Yaklaşık 20 cm kalınlığındaki kar tabakasında açtığım yol.


Scotty, Kar Panteri modunda.


Scotty ve Ben.


Bu fotoğrafların ardından bir değişiklik yapıp Gündoğdu yolu üzerinden aşağıya indim. İnişte 66 km/h yi görmem güzel oldu. Kısa günün kârı. Oradan Kandıra yolunu takiben Gölcük yoluna ilerledim ve demiryolu üst geçidinde Haydarpaşa' dan çıkan Boğaziçi Ekspresi' ni bekledim. 15 dk. bekledikten sonra favori 90 lığım olan E43017 yönetiminde geçiverdi. Trenin fotoğraflarını çekip batan cinste kar yağışı eşliğinde eve sırılsıklam olmuş halde vardım.

Herkese sevgiler ve iyi seneler..

2 yorum:

  1. Bu havada bisiklet turu,ben almayayım alana da mani olmayayim:))Kolay gelsin ve de sağlıkla iyi ve çok mutlu yıllar dilerim...

    YanıtlaSil

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.