Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

3 Şubat 2010 Çarşamba

Çınarlıdere Tepelerinde Gezinti - 03.12.2006

2006 Aralık' ında bir grup bisiklet severle yaptığım bir turumu fotoğraflarla anlatmak istiyorum.

İzmit' ten D-100 (E5) karayolunu takiben Derince' ye gidiyoruz. Kuruçeşme mevkiinde ön lastiğimde tuhaflık fark ediyorum ve hemen duruyorum. Dış lastik yıllar içerisinde tekerlekten çıkartıla çıkartıla eskimiş ve telleri lastikten ayrılmış. Dış lastiğin o kısmı janta oturmak istemiyor. Paniğe girmeden lastiğin havasını biraz indiriyorum ve günü sorunsuzca tamamlıyorum.



Yol ormanlık ve güzel. Grup, keyifle ilerliyor.





Çınarlıdere' nin içinden aktığı vadinin görünümü.



Vadinin yukarılarında güzel bir yoldayız.





Bir avcı, köpeğini bizlere sevdiriyor.



Harika bir manzara daha.



Seyir zevki en üst seviyelerde. Trafik 0 (sıfır).



Bir manzara daha.



Küçük bir çeşmeden su dolduruyoruz.



Bir arkadaşımız yolun aşağılarına inip keşif yapıyor.



Geride bıraktığımız yol.



Bebiş.



Ben.



Menfez inşaatı. Zorlukla geçiyoruz.



Ufak bir dere.



Ormanın derinliklerinde, vadi tabanındayız.



Bir menfez inşaatı daha.



Güzel geçen bir turun ardından eve dönerken Kuruçeşme civarında arka lastiğim patlıyor. :( Olsun.



Başka turlarda görüşmek dileklerimle.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.