Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

5 Ağustos 2011 Cuma

CAT-IZM - 2. Foto Blog: Riace Marina-Taranto-Leporano

3. Gün: 16.06.2011 Perşembe - Riace Marina - Strongoli Marina İstasyonu


Caulonia Feneri.



Santa Caterina del Ionio Marina' da gidon levhamdan Türk olduğumu anlayan Şanlı Urfalı kardeşimiz.


Marina di Davoli yakınlarındaki bisikletçili benzinci. Çok pahalı bir yer.


Soverato çevre yolunda kısa tüneller var.



Copanello yakınlarındayım. Can sıkıcı bir yokuşun ardından manzaralar içimi ferahlatıyor.



Kısa ve zevkli bir tünel.


Catanzaro Lido.



Tavuk ziyafeti.


Sağanak bastırıyor. Bir otobüs durağı gibi bir şeye sığınıyorum.






Roccabernarda İstasyonu. Uyumak için bire bir bir istasyon.



Bir otelin otoparkı güneş panelleriyle kaplanmış. Bravo onlara.



Crotone' ye girmiyorum. Crotone' ye bakınca demiryolu sahasını görüyorum.




Marina di Strongoli İstasyonu' ndaki barın önünde kafe sahibinin isteğiyle çadırımı kuruyorum.




3. Gün bilgiler: 141.14 klm - 395.11 klm toplam.
                          17.3 km/h ortalama, 39.5 km/h maksimum hız.
                          4027 kalori.

---

4. Gün: 17.06.2011 Cuma - Strongoli Marina İstasyonu - Nova Siri Marina





Torre Melissa.


Torretta.


Torretta' da bir geçit törenine denk geliyorum. Geçit yapanların da ilgisini çekiyorum.




İki seneye yakın süre önce yarılmış arka lastiğimi yamalarla idare ettiriyorum.


Toscano. Toscana bölgesine selamlar.




Sibari yakınları.


Düşüncesizlik edip çevre yoluna girince can sıkıcı bir rampayla karşılaşıyorum ve Trebisacce' yi yukarıdan izliyorum.



Borgata Marina' daki kale.




Bu tabeladan önce yeni yapılan tünelli bir çevre yoluna girmiştim. Tüneller uzundu ve çalışmalar henüz tamamlanmadığından tek gidiş gelişti.


Nova Siri Marina İstasyonu' nda kalmaya karar verdim. Başka seçenek yoktu.


4. Gün bilgiler: 149.26 klm - 544.37 klm toplam.
                          18.5 km/h ortalama, 38.0 km/h maksimum hız.
                          4100 kalori.

---

5. Gün: 18.06.2011 Cumartesi - Nova Siri Marina - Taranto - Leporano






Bisiklete yasak olmayan Taranto otoyolu.



Dümdüz ve sıkıcı bir yol.


Taranto demiryolu dünyası :P


Taranto tarihi merkez.


Taranto Garı.



Taranto.





Taranto yakınlarındaki Leporano' da bulunan kampinge yumuluyorum.


5. Gün bilgiler: 95.14 klm - 639.52 klm toplam.
                         17.0 km/h ortalama, 35.4 km/h maksimum hız.
                         2445 kalori.

---

6. Gün: 19.06.2011 Pazar - Leporano

Alkolde pişen ekstra büyük Türk kahvesi.


Puglia' ya özgü cocomero meyvesi. Kavun görünümlü salatalık gibi düşünün.



Kamping sahili yüzmek için ideal değil.




6. gün bilgiler: 1.46 klm - 640.98 klm toplam
                         8.5 km/h ortalama, 18.1 km/h maksimum hız.
----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. o arka lastiğe bravo valla:)

    YanıtlaSil
  2. Evet benden de bravo yanlış anlamadıysam iki yıllık lastik normal kullanıma bile o kadar dayanmıyor bu lastikler uluslararası turda demek ki lastiklerde vefakar çıkıyor helal

    YanıtlaSil
  3. Yola çıkmadan evvel Catania' nın önemli bir bisiklet tamircisine uğramıştım. "Bu lastik 300-400 kilometreden fazla dayanmaz" dediydiler. Fakat o laftan sonra 3000 i gördü. Çok şükür halen dayanıyor. Tabi uzun bir tura yeniden çıkacak olsam bu yamalı ile cesaret edemem. Sınırda çünkü. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.