Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

4 Ağustos 2011 Perşembe

CAT-IZM - 1. Foto Blog: Catania-Riace Marina

1. Gün: 14.06.2011 - Catania-Messina ~ Villa San Giovanni-Gallica Marina

Catania' da evimin önündeyim. Yola çıkmadan hemen önce. Teşekkürler sevgili ev sahibim Fabio.


Ev sahibim Fabio çarşı içinde bana eşlik ediyor. Yüksüz bisiklet O' nun. Catania' nın Duomo Meydanı' ndaki meşhur fil heykeli.


Bu meydandan az geçmedim. Benim için çok merkezi bir yer(di).


Catania Centrale Garı' yla vedalaşma.




Tekrar görüşeceğiz güzeller güzeli Catania.


Avusturalyalı bir bayan turcu. Sicilya turu yapıyormuş.


Hoşça kal güzel Etna.


Giarre.


Giarre' de benle sohbet eden bir yöre insanı.


Markizim.



Ihlamur özlemi çekerken Giardini Naxoslu bir grup ıhlamur ağacının altından geçiyorum. Çok iyi geliyor.


Taormina.



Bu turda yaklaşık 50 küsür tünelden geçecektim. Bu onların ilklerinden.



Messina Boğazı' nı geçmem için gerekli feribot bileti.




Siena-Catania turumda bu köşeden dönüp başka bir feribot firmasıyla karşıya geçmiştim. Eksik çizgi kalmasın diye feribottan indikten sonra bir süre ters istikamette ilerleyip hayali çizgimi bu kavşakta dönüş yaparak tamamlıyorum.


Gallico Marina İstasyonu' nda tulum uykusu uyuyacağım.


                                           
1. Gün bilgiler: 114.74 klm - 114.74 klm toplam.
                       14.4 km/h ortalama, 40.2 km/h maksimum hız.
                       6236 kalori.

15.06.2011 Salı - Gallico Marina-Riace Marina


Reggio di Calabria.





Capo dell'Armi.




Melito Tüneli. 800 metrelik bu tünelde yol çalışması sebebiyle tek gidiş işlemesine, araç kuyruğunun en başında yer almama rağmen hiç bir sürücü beni rahatsız etmiyor.


Marina di San Lorenzo.


6 lı dondurma bitiyor.


Bove Marina bölgesindeki sık tünelli yoldayım.


En sevdiğim oyunu oynuyorum. Tünelden tünele oyunu.


Palizzi Marina.


Capo Spartivento' daki buluşma istasyonu uyumak için mükemmele benziyor.


Capo Spartivento feneri.


Dış lastik onarımı yaparken bu dostu sakinleştirmeye çalışıyorum.


Yağmur endişesi var.





Riace Marina' daki bir benzincide konaklıyorum.

                                           
2. Gün bilgiler: 139.22 klm - 253.97 klm toplam.
                       17.7 km/h ortalama, 40.6 km/h maksimum hız.
                       3987 kalori.
----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.