Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

11 Eylül 2009 Cuma

Umuttepe - 01.09.2009

Eskişehirli olan Zafer Sidal arkadaşımız Kocaeli Üniversitesi' ni kazandı. İzmit' e okul kaydı için geldiğinde kendisini saat 06.20 otogarda karşıladım. İzmit içerisinde ulaşımını daha rahat sağlamak ve benimle beraber gezmek için yanında bisikletini getirmişti. Otogardan Yahyakaptan' a, oradanda yürüyüş yollarını ve çarşı içindeki sakin caddeleri takip ederek Pişkin Fırını' na geldik. Simit aldık ve bir kaç adım aşağıdaki çay ocağının önündeki taburelere oturduk, simit-çay keyfi yaptık.

Biz kahvaltı ederken şeker mi şeker, E 43036 numaralı lokomotif, kabin B tarafından 11602 sefer sayılı Adapazarı Ekspresi' ni İzmit' ten hareket ettirmiş, Adapazarı' na doğru çekiyordu.



Kahvaltıdan sonra Yenidoğan üzerinden Umuttepe' ye çıktık. Zafer Umuttepe' de okuyacak. Eskişehir' in düz yollarından sonra 10 klmlik Umuttepe yokuşu kendisine biraz ağır geldi :S

Kısa bir sürede Zafer okula kayıt oldu. Hayırlısı, uğurlusu olsun kardeşim. Başarılı bir okul dönemi geçirmeni can-ı gönülden dilerim.

Kampüsten kent ormana geçtik. Bugün romörkle çıkmıştım. Amacım Çınarlıdere parkurunu videoya almaktı. Kent ormanında makinemi kurdum. Romörk Bıcır' ın içerisine yerleştiğim bir kontroplak parçası sayesinde tripod, bozuk yolda bile fazla sallanmayacaktı.

Çekime başlamadan önce.





İnişe başladık. Ormanların yukarısında ne olduğu belirsiz bir çalışma yapılıyor ve orman yok edilmeye çalışılıyordu. Orada çalışan işçiler ise bize laf atıyordu.





Oldukça tozlu yolda kilometrelerce indikten sonra ekipmanlar sapsarı oluyor :S



Zafer ve benimkiler.



Ben.



Geçtiğimiz günlerde yanan, pardon yakılan orman.



Toz o kadar yoğundu ki maşayı bile kapladı.



Bıcır' ın tekerleği rengini değiştirmiş.



Bu da o gün çektiğim videolardan oluşturduğum klip. Aslında parkurun tamamını görüntülemeyi amaçlamıştım ama video çektiğim eski fotoğraf makinem ömrünü doldurduğu için sağlıklı video kaydı alamadım. Elde ettiğim kayda değer üç videonun birleşimiyle anca bu çıktı. İleride video çeken bir alet aldığımda daha iyilerini çekeceğim.



Sevgiler..

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni dönem sana, arkadaşına ve tüm öğrencilere... bu arada video error veriyor:(

    YanıtlaSil
  2. Vidyo o kadar güzel olmuşlar ki, inanırmısın tam 7 dakika kendimi bisiklet sürer gibi hissettim, gözümü ekrandan ve yollardan alamadım...
    Çok güzel bir gezi olmuş, Zafer i de üniversiteye yerleştiği için tebrik ederim.

    Hoşçakalın

    YanıtlaSil

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.