Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

10 Aralık 2009 Perşembe

Aksığın Kar Turu - 01.01.2007

2007 yılbaşında bisiklet sever iki arkadaşla haberleşip dağlara çıkmaya karar verdim. Rota Yuvacık'ın yukarılarındaki Aksığın Köyü' ne uzanacaktı.

Sabah soğuğunda Yuvacık yokuşunu çıktık. Baraja vardıktan sonra güneşin görmediği kuytu noktalar buzlu ve oldukça tehlikeliydi. Vitesi fazla rampa viteslerine getirmeyince patinaja sarmadan buza rağmen çıkabildim. Bir yerde kaymış bir araba vardı. İnsanlar onu kurtarmaya çalışıyorlardı ama biz tıkır tıkır rampayı yedik.

Aksığın Köyü yakınları.

Aksığın girişindeki izci evi.

Geldiğimiz yol.

Ben :)

Aksığın köy merkezi bayağı karlı ve buzlu.

Güneş ortalığı pek iyi aydınlatamıyor. Bu yüzden soğuğu şiddetle hissediyoruz.

Ortam harika. Kar, dağlar ve bisiklet. Daha ne olsun.

Bir dağ evi.

İşte buuuuu.. Bu zeminde bisiklet sürmenin tadına doyamadım. Lastiklerimin buzlaşmış karı kıtırdatması bana inanılmaz bir zevk verdi. Keşki her kış düzenli olarak buz sürüşü yapabilsem. Belki biraz tehlikeli ama çok zevkli. :)))

Aksığın Köyü yakınlarında bir mağara var. O bölgeye hemen her gelişimizde uğrarız. Mağaranın bu şirin sakini ilgimi çekti.

Mağara biraz dar. Klostrofobim var, ama nedense mağaralara girince pek hissetmiyorum.

Biz mağaradayken bisikletler karda yatıp yuvarlanıyor.

Mağaranın çıkışından.

İnişimiz biraz riskli oluyor ama şükür ki düşmüyorum. Salimen evlerimize varıyoruz.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.